fbpx
skip to Main Content

第一講: 收貨

購買磁磚,若想安坐家中收貨,必先懂得分辨:「車邊交收」及「上料」的分別
一般瓷磚店會提供送貨服務,其中以「車邊交收」或者「上樓」/「上料」服務最常見

「車邊交收」 即貨物將會運到最近的落貨區(要注意有不同貨車限高和負重啊!),然後卸貨進行交收。一般所指的運費已經包含「車邊交收」; 但是如果要在車邊之外交貨,例如送入單位內,就要付「上料費」

「上料費」

泛指由落貨區將貨品搬運到指定地點的費用。如果上料途中無需搬樓梯/斜坡/轉電梯,而且屬於短程步距(一般指50米以內),就會收取標準上料費 ; 否則就要按路段狀況及貨量作個別報價了(例如要上樓梯/轉平台等等)

如何慳「上料費」? 格價,是唯一標準答案。 磁磚屬於易碎貨品,只有熟手的磁磚運輸師傅,配合適的搬運工具,並在搬運時恰當地保護磁磚,才能妥善完好地將貨品交給用家。 如果用家打算自行搬運,必須要有足夠的「架生」: 除了負重搬運車(例如唧車/玻璃車/手推車)、大隻佬s等必備用品之外,身水身汗在所難免,所以記得預備毛巾及一套更換衣服;情況許可的話,建議預先在磁磚舖拎起一盒磚感受重量,同時衡量一下要預備幾多個大隻佬喇!

本身打算慳上料費,點知仲駛多左?
「上料」服務是基於真實送貨需求,為每個客戶/住宅定制的服務,大多數師傅都會跟客人確認報價後才安排(甚至要客人指定送貨路線和拍片作實)。 如果報價時未有如實反映「上料」的實際需求和路程概況,與運輸師傅的預計情況大有出入,到時別怪師傅愛莫能助啦! 所以報價時要如實反映路程呀!

更重要是在車邊交收之後,貨品的破損要自行負責,不夠熟手的隨時磚撞磚引致貨品崩裂,到時又要駛一筆喇!計落,分分鐘仲駛多左!

差幾步路姐,師傅順手吖唔該!
其實無論哪一種送貨方式,送磁磚都唔係一件易事,特別是「上料」要先在路況許可情況下拆開木托/木箱外包裝然後再遂盒逐件搬上細車再推再落貨來來回回,確保每件貨品完完整整送到用家手上,費用的每一分每一毫都是真真正正的「辛苦錢」,運輸師傅們,Respect!

Back To Top